Doptårtor

Hu vad jag hade mycket att göra igår trots att jag hade ägnat nästan hela veckan till att förbereda. Det var nämligen så att jag råkade dubbelboka mig lite denna helgen. Första gången och förhoppningsvis sista ;) Jag hade grymma problem med just den blåa sockermassan, men det gjorde sån tur var inte så jättemycket.
Först ut är doptårtorna som jag för lite mer än en månade sedan lovat att göra. Precis i sista sekunden hann jag lägga på både namn på lillkillen och datum. Detta hann jag tyvärr inte fota, men det gör inte heller så jättemycket :)





 



Ljusa bottnar
Vaniljkräm och Dumlefluff
Täckt med grädde och sp


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Himla fina doptårtor


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0