Mumin tårtor

Denna veckan har jag pysslat lite med Mumin figurer till fredagens tårtor. Det blev Mumin, Snusmumrikern, Stinky och ett par hattifnattar. Jag älskade att titta på mumintrollen när jag var liten så när jag fick göra dessa tårtorna blev jag väldigt glad :) Dessutom så är det alltid kul när man får göra lite olika saker och ganska fria händer. Det enda önskemålet var Stinky och namnet i stjärnor.
Ja detta var kul och nu är det dags att börja på nästa tårtors dekorationer :)







      

Ljusa bottnar
Hallonmousse och vaniljkräm
Täckt med grädde och sp

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jättesöta tårtor med helt fantastiska figurer!

2011-04-03 @ 17:05:32
URL: http://flickanokakorna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0