Cupcake



Igår var jag på kalas hos en av mina fina vänner och hon bjöd på god mat och gott att dricka.
För något år sedan så fick hon en cupcake av mig i present (bland annat) och sedan dess har det blivit lite av en tradition från mitt håll. Nu kan hon alltid vänta sig att få en och detta året fick de se ut så här :)
Ja det blev två detta året, en till henne och en till hennes bror. De hade slagit ihop deras kalas då de fyller år "samtidigt".
Det är vaniljcupcakes med vaniljsmörkräm, som jag färgat grön. Blommorna är i sp och marsipan.

Kommentarer
Postat av: Hausfrau Lange

Jättefina! Gillar verkligen färgen, vad använde du för att få just den nyansen?

2011-08-21 @ 21:01:53
URL: http://hausfraulange.wordpress.com/
Postat av: Rebecka

Tackar :)

Jag använde mig av pistage-färgpulver. Det finns att köpa på internet samt i vissa mintre butiker. Jag hittade mitt i en liten te-butik :)

2011-08-22 @ 07:45:34
URL: http://rebeckaskok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0