Mumin Cupcakes


Snorkfröken & Mumintrollet

Dessa pysslade jag ihop igår. Idag var det nämligen kalasdags och då skulle det serveras cupcakes med mumin-tema. De rosa sp plattorna gjorde jag redan i tisdags så de skulle hinna torka.
Det blir en himla massa bilder i detta inlägget.


Rysliga Mårran


Lilla My... som alltid är sur ;)


Huset fick också vara med på ett hörn


Mumintrollet fick vara med på två stycken


Fegisen Sniff


Snusmumrikens hatt :)


En massa Hattifnattar... Dessa gillar jag :)


Muminmamman...


... & Muminpappan

Så där... det var nog allihopa :) Vem hade inte blivit glad för dessa ;) Jag hade i alla fall blivit överlycklig!
Det är choklad cupcakes toppade med mjölkchokladfrosting. Dekorationerna är i både sp och i marsipan.

Kommentarer
Postat av: Irene Johansson

Tack Det blev lyckat med dina fina små konstverk. Men barnen åt ej dekorationen. Får vi ta hem dom, vi måste visa mamma och pappa sa alla barnen.

Sara blev helnöjd och det var ju det som var meningen.

Hälsningar Irene och Sara

Själv åt jag en hattifnatt mums.

2011-08-14 @ 20:48:47
Postat av: Rebecka

Men så roligt att höra att de gick hem hos barnen och att de ville visa upp dem för deras föräldrar :)

Tack själv, det var jätteroligt att göra dem!

2011-08-14 @ 21:38:11
URL: http://rebeckaskok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0