Winnie the Pooh Cake



Denna tårtan gjorde jag för över en vecka sedan, men har helt missat att lägga upp den.
En födelsedagstårta med Nalle Puh-tema skulle det vara. Och jag som inte tycker om Nalle puh fick åter igen kämpa med att komma på vad jag skulle hitta på för dekoration... Efter en bra stund så kom jag att tänka på att Nalle Puh var mycket sötare innan alla gjordes om så då fick det bli lite liknande den gamla stilen :) mycket finare tycker jag ;)

Vit choklad browniebottnar
Dumlefluff
Täckt med vaniljsmörkräm och sp

Kommentarer
Postat av: chanette

så bedårande.. old styl på puh. ack så läcker



ny toppen tävling hos mig där man kan vinna rå bra sprits set med recept och allt i en snygg plåtbox. tänkte det kanske kunde vara nåt för dig som älskar att baka precis som mig



http://ikoketmedchanette.blogg.se/2011/august/vinn-sprits-set-med-box-har.html

2011-08-09 @ 11:04:08
URL: http://ikoketmedchanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0