Inspiration

Idag tänkte jag tipsa om en blogg som jag följer slaviskt ;)


Bilden kommer från bloggen.

Bloggaren SweetApolita kan nog få vem som helst att vilja baka med hennes fina bilder och bakverk. Jag får sån inspiration av hennes recept och för att inte tala om hennes bilder. Det senaste inlägget är väldigt rosa och ruffligt, och jag Älskar det :) Jag kan varmt rekomendera hennes recept på citron&blåbärstårta, Ljuvlig!
Ta er en titt in där och bli inspirerade.
Bloggen är på engelska.

Nu ska jag dra mig iväg till jobb och sedan blir det lite mer solning för min del :)

Kommentarer
Postat av: EVELINA - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Ser helt fantastiskt ut på bilden! Tack för bloggtipset =)

2011-06-30 @ 10:22:26
URL: http://evelinaknipstrom.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0