Midsommarafton



Idag är det midsommarafton :) och det ska firas med en massa god mat och drycker. Jag har gjort 4 olika sorters sill, en sparrispaj och en pavlova tårta. Resten fixar de andra som vi ska fira med.
Om en liten stund så ska jag gå ut och fixa lite blommor till en krans som min yngsta dotter ska få ha på sig senare idag.
Jag hoppas verkligen på hyfsat bra väder ikväll. Vi har redan haft en liten regnskur här... förmodligen kommer det igen, men just nu så lyser solen :)
Recept på allt kommer en annan dag för det hinns inte med nu.

Glad midsommar på er alla, och glöm nu inte att plocka 7 olika sorters blommor att lägga under kudden inatt så ni kan drömma om er framtida man/kvinna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0