Mini efterrätt



Igår ville mina flickor ha efterrätt. "Inte idag" sa jag... men så blev det inte för när jag hade satt ihop mina tårtor så var det lite grann över i skålen. Men jag ville inte ge mig allt för mycket så det fick bli mini mini efterrätter. De ser visserligen inte så mini ut på bilden, men det var de verkligen. Glasen är inte högre än 5 cm :) och skedarna är nog inte längre än 7 cm. Jag älskar små söta saker :)

Efterrätten består av sockerkaka, chokladmousse, vita chokladknappar och vispad grädde. Jag har helt enkelt bara varvat alltihopa och toppat med grädde och en mörk chokladknapp.

De slank ner snabbt men var väldigt uppskattade :)

Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Ser himla gott ut :)

2011-06-08 @ 19:49:03
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0