Studenttårta nr 2 & 3





Hu vad galen jag höll på att bli när jag försökte få ihop dessa två tårtorna. Ja såklart handlade det om sockermassan igen. Den höll inte alls ihop så två timmar innan tårtorna skulle iväg fick jag ta en sista utväg och springa ner på Ica och köpa färdig kavlad grön marsipan. Jag tycker verkligen inte om att använda det. Det är hopplöst, men det fick duga i det varma vädret. Och så fick det bli enkla dekorationer på dem också. Det blev inget bra ljus alls på dessa eftersom jag blev klar med dem sent på kvällen.

Choklad bottnar
Chokladmousse
Täckt med grädde och marsipan

Kommentarer
Postat av: Diana

Du är helt grym på att baka o fixa o hitta på!!

Brukar visa alla dina verk för jag är så impad!!

och jätte kul att du skriver lite recept för jag är dock ingen duktig bakerska haha..men kan va kul o pröva!

Brödet ska jag äntligen pröva göra imorgon..hoppas d blir lika smarrigt som ditt ser ut!

2011-06-11 @ 01:04:19
URL: http://dianaws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0