Studenttårta nr 4 & 5


Det tillkom både skärm och text på morgonen... när jag kom på att jag missat det ;)





Detta inlägget fick skrivas lite senare än vanligt... det är för att jag har spenderat mesta delen av förmiddagen framför spegeln :) Ska nämligen iväg på födelsedagsfest för en väns katt hehe. Ja man tar väl alla ursäkter man kan för att få festa till det lite verkar det som ;) så förutom allt speglandet så har jag även gjort en tårta till kattens ära... dock så tror jag att vi andra djur kommer äta upp den... ja just det, vi ska alla klä ut oss till djur. Jag älskar att klä ut mig så jag blev glad. Döttrarna tyckte att jag skulle vara antingen en hund eller en kanin, men jag kör på Zebra istället :)
Men mer om det senare.

Ljusa bottnar
Hallonmousse och chokladmousse
Täckt med grädde och 50/50 sp/marsipan

Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Verkligen jättefina studenttårtor du gjort, allihopa

2011-06-11 @ 21:24:04
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0