Tårta med Humlor





Detta är en tårta till dagis. Sommarlovet börjar ju nu... eller ja, för vissa av barnen i alla fall och det ska firas med tårta. Jag blev väldigt nöjd med humlorna, tycker de ser så söta och tjocka ut :)
Ursäkta de grusiga bilderna, men jag var snäll och lånade ut min kamera igår och glömde helt bort att jag behövde den innan personen i fråga slutat jobba, så det fick bli mobilkameran istället, men man ser ju vad det är på bilderna och det är ändå huvudsaken.
Äntligen fick jag sp:n att fungera som jag ville, denna hade jag inte kunnat täcka med marsipan då det finns ett par barn som är nötallergiker på dagis. Så jag är väldigt glad att den ville som jag ville... nu får vi bara vänta och se om sp:n till dagens studenttårtor också vill vara sammarbetsvillig... Håll tummarna för mig ;)







Ljusa bottnar
Mosad banan och chokladmousse
täckt med grädde och sp

Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Vilken härligt somrig tårta

2011-06-17 @ 19:51:24
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Mandy

Vilken underbar blogg :) Tänker testa dina recept ;P

Önska mig lycka till ;) haha

2011-06-17 @ 22:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0