Paket

Nu närmar sig påsken. Jag älskar påsken, alla dessa härliga färger och allt godis som man får äta :) Förra året var det lite dåligt med pyssel, men i år så ska vi ta igen det. Jag beställde ett paket från kakburken för ett par dagar sedan med lite chokladpyssel. Mina flickor älska att baka och pyssla lita mycket som mig så detta passade bra. Köpte lite extra choklad och klubbpinnar så det inte tar slut allt för fort. Förutom det så köpte jag hem en hel hög med tårtfat. De går undan som smör i solen nu ;)



I paketet fanns det choklad, klubpinnar, tre olika formar, spritspåsar, godispåsar + band och en pensel. Penslen byts nog ut till en mjuk och rund, men annars var allt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0