Baby Shower



Igår så gjorde jag denna/dessa små skapelserna till en vän vars vän skulle ha en Baby Shower. De vet inte om det blir en flicka eller pojke så jag körde på lite blandade färger :)
På toppen fick Mamman sitta fint och hålla om sin fina lilla mage. Jag valde att inte göra någon mun på henne för jag anser att det inte hade blivit lika fint :)





På cupcakesen så har jag lagt små sp-plattor som jag har stämplat med en helt vanlig stämpel. Inte behöver man köpa speciella stämplar enbart menade till sp och marispan... man tager vad man haver ;) men se till så att det inte finns någon färg på stämpeln innan du använder den. Denna har jag inte använt tidigare så den var helt fri från det.

Tårtan
Ljusa bottnar
Hallon och vaniljkräm
Täckt med grädde och sp

Cupcakes
Vaniljcupcakes
Fyllda med hallon
Täckta med smörkräm och sp

Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Så fin tårta och söta cupcakes

2011-05-29 @ 20:33:31
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/
Postat av: Sofie Saurow

Och jätte goda var dom både cupcakesen och tårtan. Tack från den blivande mamman.

2011-06-15 @ 10:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0