London Baby!


Sandra, Jag & Emma

Nu har jag varit ute och flygit runt igen. Denna gången blev det till London med mina finaste tjejer. Det var dags att fira Sandras 25-årsdag och det gjorde vi med stil!
Här kommer lite bilder...


Vi bodde på 4-stjärnigt hotell på Trafalgar Square. Väldigt väldigt fint ställe må jag säga :)


Självklart var vi tvugna att gå och ta oss en titt på Big Ben. Som inte låg långt ifrån vårt hotell. Vi såg på lite andra sevärdigheter också såklart :)


Vi åt massor med god mat. Detta var en av våra frukostar, crepes med ägg och bacon. Mums!


... efterrätten efter frukosten blev en bananasplit-crepe. Sjukt gott!


Jag drog med tjejerna till Hummingbird Bakery, som jag är såå förälskad i! Jag köpte choklad och Red Velvet cupcakes. MUMS! Det var så gått att jag till och med tog med mig två hem, till Sverige :P Det galna var ju att de var precis lika fina och goda efter två dagar och efter att ha "slängts runt" i mitt handbagade hehe. Jättebra lådor med andra ord. Jag var ganska försiktig med väskan också :)


Hade jag haft råd till det så hade jag köpt med mig allt ifrån butiken... inklusive alla fat hehe. Det var väldigt svårt att bara bestämma sig för två saker. Det får bli fler nästa gång :)


Och ni kan ju tro att vi höll på att dö när vi kom in på Fortnum & Mason. Herregud vilken affär alltså. Jag ville bara stanna kvar där inne i all evighet. Ja jag hade kunnat bo där och bara gå och titta på allting. Så fint och gott allting såg ut att vara.
Det blev ett par julklappar härifrån i alla fall. Och så köpte jag lite härliga marshmallows :)


Vår present till Sandra blev en middag på Gordon Ramseys restaurang, Maze Grill. Supergod mat! och underbara efterrätter.
Jag viskade till vår servitör att det var vår vänninas födelsedag och då sa han att han skulle fixa något till henne. Hon fick in den här brownien med ljus och allt och ett glas rött dessertvin. Kakan i sig hade en riktigt mörk och djup smak (vilket jag ääälskade) och tillsammans med dessertvinet så var det uuunderbart gott. Ja såklart fick även jag och Emma smaka lite av Sandra :)

Det blev en hel del shopping och annan mat. En del festande också för den delen, men jag kan ju inte lägga in hur mycket här som helst så detta får räcka.

Det var en Awesome resa som vi får göra om snart igen. Tack tjejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0