Min första tutorial

Jag har blivit ombedd att göra lite "How to's" så jag tänkte försöka ge mig på det. Min vanliga dator fungerar inte så bliderna får bli lite sådär bra. Har inte så jättemånga valmöjligheter i Paint, men det går om man vill :)
Min första tutorial får bli med en sats cup cakes... hoppas den duger.










Haha ja jag var ju bara tvungen att visa min platta cup cake :P En tung skärbräda som stod upp (av någon konstig anledning) på bordet råkade ramla omkull och mosa min demo-cake totalt... ja det var bara till att ta en annan då... och flytta bort skärbrädan hehe.







Ja sedan är det bara till att dekorera dem efter eget tycke. Bara till att limma lite med vatten eller ätbart lim så sätter sig det mesta. Är det större grejor så kan man fästa dem med lite kristyr eller ev. lite smörkräm.





En av mina cup cakes fick ett par sockerörhängen på sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0