Hello Kitty Tårta



Då har jag fått gjort min första Hello Kitty tårta också... precis som alla andra hehe ;)
Hon blev lite tjockare än vad jag hade tänkt mig, men jag är ändå nöjd med den.
Och jag har för första gången använt mig av Ballinas sockerpasta, den med vit chokladsmak. Den var väl helt ok, men jag föredrar nog den jag brukar köpa (ja när jag väl kommer in till Malmö och kan köpa färdig vill säga) och så blev jag inte helt såld på smaken. Tyckte att den smakade lite kemiskt och inte vit choklad.
Just nu kommer jag inte ihåg vilket märke det är jag brukar köpa så det kan jag inte tipsa om nu, men nästa gång jag åker till UltimateCake så ska jag kolla upp det. Förhoppningsvis så har de fått in den igen då :)



Ljusa bottnar
Jordgubbsmousse
Täckt med grädde och vit choklad sp

Kommentarer
Postat av: Kikan

Men shit vilken fin tårta!!! Och vilken härlig blogg du har. Kram Kikan

2011-07-07 @ 10:49:27
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/
Postat av: Carola

Cool Hello Kitty.. Stilren och fin..

Och sno på bara :D jag blir bara glad när jag kan inspirera någon annan.. Jag kommer sno massor av dig ;) som ruffle tårtan och den urläckra Toffee Bar Brownie Tårtan. Himla roligt med dessa annorlunda tårtor.

2011-07-11 @ 16:54:45
URL: http://www.mycakes.se
Postat av: Mandy

Ahhh.... Jag blir så avis varje gång jag är här inne och tittar ;P Hur får du dina tårtor så slätta? Något knep? :)

2011-07-31 @ 00:11:13
URL: http://sweetdelights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0