Studenttårta nr 1







Det är ovanligt många studenter för mig i år så då blir det en del tårtor också :)
Detta är min första bil i sp. Samtidigt som jag är nöjd med den så är jag det inte... Pågrung av värmen (jag klagar absolut inte) så får jag ett rent h**vete när jag jobbar med sp då det blir klibbigt av just värme. Ja det kanske bara är jag som har dessa problemen, men det vet jag inget om. Och så fick jag inte riktigt rätt på propertionerna, men man kan ju inte begära hur mycket som helst ;)
Hur som helst så tycker jag att jag har lyckats ganska bra. Önskemålen var en silvrig bil, utan tak, röda säten, tjej med vit axelbandslös klänning, brunt lång lockigt hår och en kille med snaggat svart hår. Och så var det viktigt att tjejen skulle stå upp på golvet i bilen och inte på sätet.
Där var ett fönster innan, men det gick sönder så det fick bli en osynlig ruta ;) Låtsas att tjejen står och håller ena handen på rutans övre kant så ser det inte så konstigt ut att hon har en hand rakt ut i vädret.

Ljusa bottnar
Hallon sylt och vaniljkräm
Täckt med grädde och sp

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, så flott!!!

2011-06-09 @ 15:51:41
URL: http://sandraskok.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0