Melodi macarons

Ja som ni säkert vet så är det dags för melodifestivalen ikväll. Jag är inget vidare fan till det, men min andra hälft vill väldigt gärna titta på det... vad gör man inte för kärleken ;)
Så igår när jag var hemma själv och tittade på alldeles för många filmer så fick jag en idé... Att dekorera mina macarons (som jag gjort tidigare på dagen) i kvällens färger :)
Så här blev dem...

 

I de blåa har jag smörkräm med smak av viol och i de beiga en smörkräm med smak av lime.
Oftast när jag gör smörkräm så höftar jag ihop lite smör, florsocker, smak och färg.
Jag har lite ont om tid nu, men ska försöka hinna med att lägga upp recept på macaron-kakorna och smörkräm senare idag eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0