Ett Litet Dessertbord...



Ja jag vet... det kom inget inlägg igår trots att jag sagt att det skulle hinnas med. Nu får ni ett på natten i stället ;) men även detta blir ett kort inlägg om inget alls egentligen. Men nu vet ni i alla fall att jag inte glömt bort er.
Äntligen börjar denna sjukt stressiga helgen gå mot sitt slut och efter att allt är klart imorgon så ska jag nog sova resten av dagen för jag är trööött!
Bilden ovan är från min dotters kalas (som var idag). Det blev ett litet dessertbord, men det räckte gott och väl.
Recept på allt (utom godiset hehe) kommer komma under veckans gång.
Nu ska jag passa på att få lite sömn innan klockan ringer igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0