Glassmaskin




Äntligen, äntligen, äntligen har jag gått och köpt en glassmaskin :) har pratat om att göra det i ett år nu så nu har jag tillslut fått tummarna loss och köpt en. Så nu ska det göras glass... i stora lass ;)
Jag har redan blandat ihop en smet som just nu står i kylen och kyls ner. Så receptet på den kommer förhoppningsvis imorgon.
Oh så kul så kul med en egen glassmaskin.
Nu återstår det bara att köpa en Kitchen Aid och en ordentlig matberedare... ja och såklart en massa andra maskiner, men det är de två som står överst på listan. Ska bara spara ihop lite pengar först då Kitchen Aid kostar en del. Jag vill ju såklart ha alla tillbehören till den också... fast nu slipper jag köpa glassdelen :)
Nej nu kalla studenttårtorna på mig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0