Kärleks Cupcakes



Jag fick en förfrågan av en nära vän att göra två cupcakes till henne och hennes pojkvän som skulle fira... ja vad var det nu... ja en viss längd på deras förhållande i alla fall :) Det skulle bara vara choklad så då fick det bli så. Och så ville hon ha ett hjärta på toppen.

Här finns receptet på cupcakesen och här hittar du recept på smörkräm.
Plattorna på toppen är av sp.

Som några av er säkert märkte igår så kom det inget inlägg... Det beror helt enkelt på att jag har galet mycket att göra inför nästa vecka. En massa som ska ha stundenttårtor. Tror att jag har 9 till studenter och 2 till födelsedagar. Alltså en massa massa dekorationer som ska hinnas med... dessutom så råkade jag ramla och skrapa upp knäna härom dagen så det har gjort att jag inte kunnat göra allt jag velat. Idag är första dagen som jag faktiskt kan gå runt nästan som vanligt utan att det känts som knäna skulle ramla av, men nu så känns det bättre. Tänker till och med baka något idag som jag länge velat göra :) men det kan dröja innan ni får se resultatet. Vi får se, men jag ska försöka blogga lite fast att jag har mycket att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0