Halloween - Pumpa nr 2



Oh jag måste ju bara visa er min andra pumpa. Den blev en aning mer avancerad och det var verkligen sjukt kul att göra den. Ännu roligare var det när vi satte i ett ljus och det blev mörkt ute. Jag är sjukt nöjd med den. Nästa år så ska vi nog odla egna pumpor. Får se hur det blir med det då, men förhoppningsvis har vi möjlighet till det då :)
Dessutom så ska jag införskaffa mig ett pumkin-carving-set tills nästa gång.

Ja just det, det är ju då såklart jag på bilden med min tjusiga halloween utstyrsel. Söt jag var va hehe.


Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Nej men JÖSSES vad snygg! Jag som har problem med att karva ut ett par halvbra ögon och en mun, aldrig att jag skulle ha klarat av ett sådant här konstverk! Jag älskar den <3

2011-10-31 @ 20:33:52
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0