I'm Back And Happier Than Ever!



Hejsan hoppsan på er alla igen! Ja, det blev visst ytterligare en liten bloggpaus men av en betydligt bättre anledning än förra. Jag stack iväg till varmare grader i en vecka och bara kopplade av och hade det hur mysigt som helst! Det blev en hel del sol, bad, otroligt god mat och god dricka. Vi var på Knossos och på Spinalonga och söp i oss lite historia. Och en massa massa till. Det var en underbar vecka!
Så nu är jag tillbaka i trista kalla Sverige igen... ett tag i alla fall ;)
Jag har som sagt en hel del att lägga upp här på bloggen och det ska jag förhoppninsvis komma igång med under helgen/veckan.
Imorgon blir det kalas för äldsta flickan och tjejkväll för mig själv på kvällen så vi får se om jag får tid över till att blogga också. Jag lovar att försöka :)
Hoppas att ni har haft det nästan lika härligt som mig i veckan!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - kärlek på tallrik

Åh, vad härligt, låter som en toppenvecka <3 Välkommen hem till höstrusket ;)

2011-10-07 @ 23:46:40
URL: http://karlekpatallrik.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0