Angry Birds Cupcakes



Hahaha vad roligt jag hade när jag gjorde dessa små figurerna :) En person som nyligen fyllde år är fullkomligt galen i dessa fåglar, så jag tog mig friheten att pyssla ihop lite Angry Birds cupcakes till denna någon på födelsedagen som en liten överraskning. De var otroligt uppskattade!
Så känner ni någon som älskar Angry Birds så föreslår jag att ni gör något liknande :)
När jag var klar med dem så kom jag på att jag borde ha gjort en How To på dessa så det får jag såklart försöka ta och göra.




Själva cupcaken är en vanlig ljus med vanilj och en jordgubbe i mitten. Sedan så täckte jag dem med grönfärgad smörkräm. Figurerna är i sp och marsipan.











Jag älskar såklart också dessa och har alla spelen på min Iphone :D Nu ska jag nog ta och spela lite faktiskt!



Hihi ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe, gud vad gulligt! De vita formarna kommer från klarafardiga.com :-)

2011-05-27 @ 21:06:02
URL: http://www.callmecupcake.se
Postat av: Enkakaiugnen - Lotta

Haha, vilka roliga muffins! Jättefina! Och snyggt arrangemang :) Mycket annat gott hade du här också. Var första gången jag hittade hit, men jag kommer definitivt tillbaka!

2011-06-05 @ 04:21:42
URL: http://enkakaiugnen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0