Chokladägg

Jag tänkte visa er hur jag har gjort mitt chokladägg som jag tävlade med igår... Och vann!!! Jag vann :) Kunde knappt fatta att det var sant när jag kollade i morse för igår innan jag gick och lade mig så hade jag 44 röster, 10 röster mindre än nr 2 och 48 röster mindre än nr 1... och när jag vaknade stod det att jag hade 100 röster. Helt plötsligt hade jag fått 56 röster på två timmar.
Ja nu tycker säkert vissa att jag tjatar, men jag vinner i princip aldrig något så detta känns extra kul :)
Tack snälla för all hjälp jag fick igår!

Ja, nu ska jag sluta tjata och visa hur jag gjorde.








Sen om man vill så kan man trycka i smågodis i äggen man gör och "limma" ihopa botten med lite choklad. Eller så kan man fylla dem med någon god chokladtryffel... Ja vad man vill egentligen, t ex en liten lapp med ett fint meddelande på, en liten leksak till barnen... ja som sagt, vad som helst :)

Lycka till med era ägg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0