Chokladkaniner

I flickornas påskägg måste det (enligt mig) ligga varsin chokladkanin och detta året har jag inte sett en enda "vanlig" chokladkanin. Nu har jag ju såklart inte kollat överallt, men i de närmsta affärerna. Jag kan ju också ha varit smått blind när jag handat eftersom jag har huvudet fullt med en massa annat ;) men men hur som helst så bestämde jag mig för att göra egna kaninen till dem. Kom på att jag faktiskt hade formar hemma till det. Köpte dem för två år sedan (tror jag), men lade den längst upp längst bak i skåpet sist jag användt dem. Har för mig att den gången så blev det bara katastrof av det. Men igår då så gick det som det skulle och tur var väl det eftersom jag gav flickorna deras påskägg idag. Det gör jag för att jag och min syster alltid fick våra påskägg på torsdagen då vi fick fler på både fredagen och lördagen av mor- och farföräldrarna. Och jag är ganska säker på att de också kommer få både imorgon och på lördag av sina mor- och farföräldrar :)

 

 

Jag är ganska nöjd med dem och flickorna blev jätteglada :)

Nu ska jag ut i köket och baka något gott till imorgon. Får se vad det blir... har inte riktigt bestämt mig än :)


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

Så fina de blev och vilken underbar blogg du har, så mycket fint, hit kommer jag kika in väldigt ofta :-)

2011-04-21 @ 21:51:39
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0