Ruffle cake

Jag tänkte lägga upp och visa er hur tårtan såg ut när jag var klar med den och hur den såg ut inuti :)
Smörkrämen är smaksatt med en massa citron, både saft och skal så den var riktigt frisk och god.


Jag orkade inte spritsa ut volanger på toppen så den fick vara slät. Den såg väldigt tom och ensam ut så jag satte på en sockersko som jag gjorde för ett tag sedan. Blev så nöjd med skon att den har fått sig en alldeles speciell plats i mitt kök.
Synd att man inte kan använda den själv ;) fast jag har visserligen redan skor så det räcker och blir över :)


Skon har jag gjort i flowerpaste. Visst är den söt ;)


Jag skämde bort mig lite i morse och åt tårta till frukost... det kan man väl få göra när man snart ska fylla år ;)


Ljusa bottnar, som ni kan se
Fylld med citronsmörkräm och hallon
Täckt med citronsmörkräm


Kommentarer
Postat av: Linda - Cupcakefluffan

vilken fin tårta och skon är ju supersnygg

2011-05-06 @ 08:11:42
URL: http://cupcakesfluffan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0